Systeem

MC EPD

Soort toepassing

  • ECD

MC EPD

Algemene beoordeling

3.0 (10)

Gemiddelde beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

Alle beoordelingen

5 NOV 2014

U-center

NOV 2014

U-center

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

1 NOV 2014

Molendrift

NOV 2014

Molendrift

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Niet intuitief. Er moet veelal gezocht worden naar de gewenste informatie (zeker vanuit behandelaar perspectief). Er is geen cotrole over de eigen data. Onvoldoende standaard rapportages en geen gebruiksvriendelijke oplossing om eigen rapportages te maken. Geen inzicht in afgelverde data aan derde partijen. niet voldoende controle over de facturatie. etc. etc."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Geen ruimte om tarieven aan te passen. Geen ruimte om dossiers te plaatsen op een manier dat deze ook weer makkelijk te raadplegen zijn. etc. etc."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"geen restricties op omvang en grote van een beschikking waardoor overschrijding orde van de dag is."

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Er wordt niet mee gedacht. er moet fors betaald worden voor ondersteuning en zijn afhankelijk van wil en tijd van de leverancier"

4 NOV 2014

Vitaalpunt

NOV 2014

Vitaalpunt

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Trubendorffer

NOV 2014

Trubendorffer

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Veel registratie en dubbele handelingen voor behandelaren omdat agenda en medisch dossier niet aan elkaar gekoppeld zijn."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Geen mogelijkheid tot toevoegen eigen velden."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Helpdesk onder kantooruren bereikbaar."

4 NOV 2014

Indigo

NOV 2014

Indigo

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Indigo

NOV 2014

Indigo

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Indigo

NOV 2014

Indigo

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Het kost nog wel eens teveel tijd om alles te registeren."

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Niet altijd duidelijk bij wie je terecht kan als er iets mis gaat met het systeem, wisselend hoe snel je antwoord krijgt op vragen."

2 NOV 2014

Indigo

NOV 2014

Indigo

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Het is heel onhandig om een groot verslag in epd te typen. lay out en taalherstel is vervelend en klopt niet. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"je moet veel dingen via secretariat (die wel bevoegdheid hebben) vragen wanneer er een fout is. dit kost veel tijd en onhandig wanneer je niet fysiek bij secretariaat zit"

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Meer en vaker uitleg bij veranderingen zou wenselijk zijn"

2 NOV 2014

Indigo

NOV 2014

Indigo

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"-Is vaak traag, -Vaak dubbel klikken voor een actie doorkomt, Bijvoorbeeld in de agenda activiteit toevoegen. -Bij openen van tweede CRS blad bijv. agenda van collega, veranderd tab 1 in die van deze collega. -Te veel handelingen voor openen agenda van collega. -SMS dienst geeft geen lokatie, enkel afspraak tijd en behandelaar. Cl. is tevreden met SMS maar geeft vaak aan dat de locatie onduidelijk is."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Geen ruimte om netwerkcontacten in te voeren of belangrijke familierelaties."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Te veel handelingen zijn nodig voor het registreren van een kort contact."

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens