Systeem

EpicCare

Soort toepassing

  • ECD

EpicCare

Algemene beoordeling

4.0 (3)

Gemiddelde beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

Alle beoordelingen

5 JAN 2015

beoordeling

JAN 2015

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 JAN 2015

beoordeling

JAN 2015

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"De schermen zijn erg vol met infroamtie. De navigatie is niet binnen alle modules hetzelfde."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 JAN 2015

beoordeling

JAN 2015

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Het vraagt veel klikken."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"En ook nog veel meer waardoor soms het overzicht verdwijnt. "

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Rapporten uit het systeem maken goed inzichtelijk wat je doet. Het meet echter enkel en alleen productie hetgeen geen weergave is van de kwaliteit die je levert."

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Het lijkt soms alsof de helpdesk te druk is waardoor je soms lang moet wachten op een antwoord op je vragen."