Systeem

CRSInternet

Soort toepassing

  • ECD

CRSInternet

Algemene beoordeling

4.0 (87)

Gemiddelde beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

Alle beoordelingen

3 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

Psychopraktijk Dronten

NOV 2014

Psychopraktijk Dronten

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"de agenda zou gebruiksvriendelijker kunnen"

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Ik zou wel meer ruimte willen bij een TO DO om mijn verhaal te doen, soms is het te kort om iets in te voeren"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

BuRo van Roosmalen

NOV 2014

BuRo van Roosmalen

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

BuRo van Roosmalen

NOV 2014

BuRo van Roosmalen

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"zeer overzichtelijk"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

BuRo van Roosmalen

NOV 2014

BuRo van Roosmalen

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Sommige validaties zijn onoplosbaar waardoor ik soms dossiers niet kan sluiten. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Hersencentrum

NOV 2014

Hersencentrum

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Is voor mij niet van toepassing"

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Bij vragen krijg ik vaak al per omgaande antwoord. "

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Het is wel jammer dat je als je een cyclus invoert steeds handmatig alles moet verwijderen als de cyclus niet meer geldig mocht zijn."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Alhoewel je soms bij een to do niet genoeg ruimte hebt, maar dat is maar heel soms"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Duidelijke opbouw zichtbaar door de tabjes rechts"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Bij iedere nieuwe versie komen er nieuwe functionaliteiten bij die voor dat moment ook actueel zijn"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Mijn functie maakt dat ik niet bezig ben met productie in het EPD. Ik werk er wel mee maar niet voor de productie"

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Er is genoeg informatie te vinden en we worden ook regelmatig voorzien van info"

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Het spreekt voor zich De hoofdpagina per client is prettig, waarop bijv. de validaties staan die moeten worden weggewerkt. En clientgegevens zie je zo in één oogopslag."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

Hersencentrum

NOV 2014

Hersencentrum

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"alleen brieven toevoegen e.d. erg omslachtig"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"niet alle functies zijn voldoende bekend, soms doe ik nog nieuwe praktische ontdekkingen. "

4 NOV 2014

Hersencentrum

NOV 2014

Hersencentrum

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"we kunnen een patient slechts op 1 afdelingscode zetten en het zou heel handig zijn als dat op twee afdelingen zou kunnen."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"het kost veel tijd om verslagen en brieven af te handelen. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Slechte informtaie gehad hierover en haast geen omscholing gehad. "

2 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Het nieuwe systeem is minder gebruiksvriendelijk omdat het meer handelingen vraagt om van het ene naar het andere een tabblad te gaan openen, bijv in de dagrapportage en ook het sluiten van bladen vraagt meer handelingen."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"ik krijg geregeld een foutmelding, bijv dat de bij een afspraak het einde hiervan na het begin moet komen, wat voor zich spreekt. Dat is dan ook zo, maar ik krijg toch die foutmelding."

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Hersencentrum

NOV 2014

Hersencentrum

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Geen kopje labuitslagen"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

BuRo van Roosmalen

NOV 2014

BuRo van Roosmalen

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Geeft wel snel validaties die het sluiten van een dossier bemoeilijken , naar mijn idee te gevoelig afgesteld. Daarbij heb ik soms het gevoel dat alles wat ingevuld dient te worden meer doel dan hulpmiddel is. Maar dat heeft wellicht niet zozeer met het systeem te maken maar met de spelregels van verzekeraars waar wij ons aan dienen te houden "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Op zich wel , veel mails over wijzigingen ed maar in de dagelijkse praktijk mis ik soms de tijd&ruimte om alles goed vast te leggen in het systeem. "

5 NOV 2014

BuRo van Roosmalen

NOV 2014

BuRo van Roosmalen

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"het is duidelijk en snel onder de knie te krijgen. Gebruiksvriendelijk"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Ik ben nog niet tegengekomen dat ik iets niet kwijt kon."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"De medewerker in ons pand is deskundig en beschikbaar bij problemen en uitzonderlijke situaties."

3 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"veel klikhandelingen bij medicatie module"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"groeidiagram mis ik"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Ik zou graag zien, dat info doorvalt naar volgens niveau, en dat mijn gegevens automatisch worden ingevoerd vanuit mijn login"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"zie boven"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Ik mis een apart gedeelte voor juridische maatregelen."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Hersencentrum

NOV 2014

Hersencentrum

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"geen tot weinig sneltoetsen, teveel klikken met de muis geeft lichamelijke klachten. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

NOV 2014

RIAGG Amersfoort & Omstreken

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

BuRo van Roosmalen

NOV 2014

BuRo van Roosmalen

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

BuRo van Roosmalen

NOV 2014

BuRo van Roosmalen

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"CRS is gebouwd vanuit het oogpunt van de hulpverlener, waarin agenda en clientendossier aan elkaar gekoppeld zijn en gemakkelijk bereikbaar."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Ik mis weinig zaken die ik niet in het EPD kan invoeren."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Vaak is een telefoontje of mailtje al voldoende om direct geholpen te worden. Voor het aanpassen van CRS en werking in zijn algemeenheid wordt in een maandelijks overleg met andere gebruikers gecommuniceerd en indien nodig in een volgende versie aangepast."

3 NOV 2014

Hersencentrum

NOV 2014

Hersencentrum

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

RIAGG Maastricht

NOV 2014

RIAGG Maastricht

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

RIBW Heuvelland en Maasvallei

NOV 2014

RIBW Heuvelland en Maasvallei

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"ik geloof dat het ingewikkeld is om uit te draaien hoeveel patienten je heb tmet een bepaalde diagnose. Althans (...) zegt dat het ingewikkeld is"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"(...) zijn erg tevreden"

5 NOV 2014

Hersencentrum

NOV 2014

Hersencentrum

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Mooi compleet dossier mogelijk"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Mooie overzichten, soms nog niet helemaal duidelijk hoe ik deze het beste krijg"

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Heel behulpzaam en goed bereikbaar"

5 NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

NOV 2014

Ambulante Zorggroep Midden-Nederland

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Het is een simpel en overzichtelijk systeem. Hulpverleners hebben na een uurtje door hoe alles werkt."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"kunnen brieven samengevoegd of alvast klaargezet worden bij een intake of verloop van behandeling"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Virenze GGZ

NOV 2014

Virenze GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

NOV 2014

Kinder- en Jeugdtherapeuticum Joure

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"de hoeveelheid functionaliteiten is enorm toegenomen sinds de eerste jaren. het is heel prettig dat je ervoor kunt kiezen om die uit te schakelen."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"ik vind Tromp zeer klantvriendelijk. dat blijkt uit de gebruikersbijeenkomsten waar je als klant kunt aangeven wat je graag in het EPD wilt, maar ook bij individuele vragen (bv voor het maken van rapporten) staan ze altijd voor je klaar."

3 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens