Systeem

Careweb

Soort toepassing

  • ECD

Careweb

Algemene beoordeling

3.0 (21)

Gemiddelde beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

Alle beoordelingen

3 NOV 2014

GGMD voor Doven en Slechthorenden

NOV 2014

GGMD voor Doven en Slechthorenden

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

KBC Dyslexie

NOV 2014

KBC Dyslexie

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Vrij ingewikkeld en weinig handleidingen "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Er zijn geen makkelijke rapporten uit te draaien, er is veel knip en plakwerk nodig waardoor de kans op fouten aanwezig is"

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Queeste

NOV 2014

Queeste

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

Lievegoed

NOV 2014

Lievegoed

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

re-Activate

NOV 2014

re-Activate

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

de Opvoedpoli

NOV 2014

de Opvoedpoli

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Voor hulpverleners is de registratie vwb DBC (Specialistisch en basis) producten gebruiksvriendelijk. Ik als overhead ervaar moeite het opvragen van onze informatie. Ook producten anders dan DBC geven frustratie. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"CareWeb denkt mee maar luistert niet voldoende. Zij denken vanuit eigen visie ipv maatwerk"

3 NOV 2014

GGZ Westelijk Noord Brabant

NOV 2014

GGZ Westelijk Noord Brabant

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

5 NOV 2014

Victas

NOV 2014

Victas

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

de Opvoedpoli

NOV 2014

de Opvoedpoli

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Careweb is op bepaalde punten zeer krachtig en snel, dat is fijn voor de gebruiker. Op andere (volgens ons soms cruciale) punten blijft Careweb achter in functionaliteiten tot soms grote frustratie van de gebruiker."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Careweb is casco al zeer compleet, daarnaast biedt het de mogelijkheid extra dossieronderdelen in te richten om de administratie te completeren."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Careweb registreerd alles in een zeer complexe database. hierdoor is het alleen mogelijk om data boven tafel te halen. Informatie moet door de afnemer zelf ingevuld worden waardoor ruimte voor interpretatie onstaat. Dit zou volgens ons beter/slimmer/makkelijker moeten."

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Careweb/12care is goed bereikbaar en wij hebben een goede accountmanager. Echter worden verzoeken/wensen vaak weerlegd met antwoorden als, dat moet je niet willen. wanneer een verzoek wel gerealiseerd wordt is het niet altijd 100% wat wij vroegen. onder het mom dat deze oplossing voor alle afnemers toegevoegde waarde heeft. gevolg is dat we blij waren met een dode mus."

3 NOV 2014

Atria GGZ

NOV 2014

Atria GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"De mogelijkheden voor (financiële) rapportage zijn tamelijk rigide. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"De helpdeskfunctie vind ik grillig. Het gaat nu weer een tijdje goed, maar de afgelopen jaren is heel wisselend en soms ook echt slecht geweest. "

4 NOV 2014

Atria GGZ

NOV 2014

Atria GGZ

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Victas

NOV 2014

Victas

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

1 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"veel handelingen om te registreren, knippen en plakken van afspraken is niet mogelijk. Er kunnen geen Word documenten in een dossier gehangen worden, waardoor en nog een systeem naast Careweb gehanteerd moet worden om onze documenten in op te slaan. Dit is onveilig en niet gebruiksvriendelijk. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"prettig dat er veel systemische informatie (gezin ed) toegevoegd kan worden. "

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Meerdere malen een document opslaan en dan weer uploaden. Afspraken niet makkelijk kunnen kopiëren en plakken. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"bewerkelijk en inflexibel"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"nog regelmatig stooringen"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Daar heb ik nog geen zicht op"

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"ik maak naar mijn idee nog te weinig gebruik van de mogelijkheden of die zijn nog niet aanwezig."