Organisatie

TWB

Zorgtype

VVT

Soort toepassing

    TWB gebruikt systeem Ons als EPD

    Algemene beoordeling

    3.0 (15)

    Gemiddelde beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    Alle beoordelingen

    5 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Ik vind het systeem gebruiksvriendelijk. Nog niet tegen problemen aan gelopen."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "werkt niet altijd goed mee, de ene x kan ik wel in de dossiers en en de andere keer niet"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Mis echt wel info , het snel kunnen zien wat je moet doen bij de klant mis ik."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Profiellijsten geven continu foutmeldingen. Profiellijsten zijn niet inzichtelijk in de app. In medische notitie staat privacy gevoelige informatie die inzichtelijk is voor zowel HBH als V&V, hier is geen spitsing in te maken. Bij een kleine wijziging in het zorgplan ben je veel tijd kwijt met het overnemen van tijden. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Sleutelkast codes en privacy gevoelige informatie is inzichtelijk voor alle medewerkers, anders is het niet zichtbaar via de app. "

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "erg ongebruiksvriendelijk voor gebruikers van het systeem. "

    3 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het kost me wel meer tijd dan in een schriftelijk dossier in te zien. Voordeel dat je vooraf je beter kunt voorbereiden op het zorgmoment. Ook een voordeel dat je als contactverzorgende het dossier in kan zien als je even niet bij je cliënt bent geweest."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Meting van benen bij ACT zwachtelen kan niet "

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik kan altijd aan collegas en/of ict vragen stellen voor hulp. andersom help ik soms ook collegas "

    4 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Zie opmerkingen bij volgende 2 punten"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Helaas is werken met ons dossier erg moeizaam op de telefoon onderweg, dan moet dus na de dienst op de laptop thuis of computer op kantoor. Dat is dan eigen tijd, heel jammer."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Als de route veranderd, schuiven volgende afspraken niet op maar moet alles per stuk verandert worden. Dat zou handiger moeten kunnen lijkt mij"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "niet alle gegevens die van belang zijn tijdens een route komen naar voren. Daarvoor moeten nu allerlei handgrepen worden uitgevoerd. Denk daarbij aan een sleutelkastcode of een teamnummer."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "het systeem ligt er vandaag alweer anderhalf uur uit."

    3 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Veel stappen bij hetindicatieproces. Wijzigingen zijn niet altijd aan te brengen zonder bv. het zorgplan te moeten dupliceren. Nanda classificatie is niet gebruiksvriendelijk. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik mis een diagnosematrix om mijn verpleegkundige diagnoses te clusteren. Meetpunten uit het verleden zijn niet toe te voegen (gewicht, bloedglucosewaarden, etc.)."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Extra ondersteuning is reeds ingepland intern. Het heeft even wat tijd nodig om het systeem eigen te maken, maar dat komt vast goed. "

    2 JAN 2015

    TWB

    JAN 2015

    TWB

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Zeer arbeidsintensief door ontbrekende koppelingen of steeds terugkerende handelingen (bij mutaties)"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Medicatie storend missend"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Arbeidsintensief"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "De ene werkinstructie rolt over de andere. Teveel voor de gemiddelde medewerker. Kost ze veel eigen tijd en frustratie. Nodige opstartproblemen, vervuiling en minimale helpdesk."