Organisatie

Pompestichting

Zorgtype

FZ,GGZ

Soort toepassing

  • HIS -1 (0)

Pompestichting gebruikt systeem MicroHIS X als EPD

Algemene beoordeling

(0)

Gemiddelde beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

Alle beoordelingen

Geen beoordelingen gevonden

Pompestichting gebruikt systeem USER als EPD

Algemene beoordeling

3.0 (24)

Gemiddelde beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

Alle beoordelingen

2 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Het is even wennen, maar het meeste wijst zich vanzelf, al blijven sommige onderdelen onbegrijpelijk namen houden."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Hoewel in principe alles wel ingevoerd kan worden is het erg ingewikkeld en tijdrovend om een goed totaal overzicht te krijgen. Mijn bezwaar tegen USER is dus niet wat er al dan niet ingevoerd kan worden, maar hoe je al die informatie er efficiënt en overzichtelijk weer uit krijgt"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Vergt veel discipline van de gebruiker"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"In eerste instantie niet gebruikers vriendelijk, na een aantal jaren werken wel"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Als je er veel mee werkt (dagelijks) is het voor het gedeelte waar je mee werkt gebruiksvriendelijk. Voor mensen die er weinig mee werken, is het een moeilijk volgbaar systeem."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Als je er meer mee moet werken wel, anders niet. Werknemers missen dan vooral de samenhang van verschillende functies."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Veel te veel stappen om tot een resultaat te komen, bijvoorbeeld een behandelplan, waarbij zorgplandoelen in een apart scherm worden getypt en vervolgens allemaal achter elkaar, zonder opmaak, in het BP terecht komen. Dit vergt veel redigeren en dus verloren tijd. Ditzelfde geldt voor werken in de vragenlijsten zonder spellingcontrole en met opmaakmogelijkheden, die niet altijd goed werken en die bovendien niet worden overgenomen bij overzetten naar Word. Dit is erg vervelend. Systeem kan weinig aan qua belasting (je kunt niet verschillende documenten open hebben staan, terwijl dat bij schrijven van stukken vaak wel nodig is), loopt veelvuldig vast, waarna je alle gegevens kwijt bent die je net had ingevoerd. Een automatische tussentijdse back-up (zoals bv. bij een programma zoals Word) zou heel fijn zijn."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Geen notificatie van tijd die verkeerd geregistreerd staat en daarom niet gedeclareerd wordt."

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Er zijn wel medewerkers die je kunt bellen, maar er wordt veel te weinig pro-actief informatie gegeven, zoals tips en trucs, of veel voorkomende fouten, etc."

4 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Documenten opslaan is omslachtig. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Mn zorgplan is erg gebruikersonvriendelijk."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

Pro Persona

NOV 2014

Pro Persona

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Nog geen oordeel, werk er nog niet zo lang mee."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Idem"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Idem"

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Idem"

3 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Als je er weinig mee werkt, is het voor velen zoeken en foutgevoelig"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Voor onze functie is het een zeer uitgebreid systeem"

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"We hebben een helpdesk"

1 NOV 2014

Pompestichting

NOV 2014

Pompestichting

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

4 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"ADF versie is gebruikersvriendelijker dan de FORM versie"

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Het kan te weinig, het wordt nauwelijks goed (volledig) gebruikt. Veel ondersteunende diensten zijn niet uitgekristalliseerd. "

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"Gevaar is moeilijk aan te geven, evenals pandverboden. Ons risicotaxatie is nog niet ingevoerd, we hebben ook nog geen volgsysteem waar patiënt zich in het zorgpad bevindt. Daarnaast is er erg weinig ruimte om de behandelevaluatie te schrijven."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"We kunnen het in ieder geval niet volgen. We voeren in maar krijgen geen overzichten er voor terug."

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"De leverancier is eenmaal op locatie geweest en beloofden gouden bergen. Achteraf kon dit (door wat voor reden dan ook) niet door onze eigen medewerkers gerealiseerd worden."

2 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

2 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

3 NOV 2014

beoordeling

NOV 2014

beoordeling

1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

Oneens

Eens

"Voor een enigszins met de pc vertrouwd eindgebruiker is het systeem redelijk gemakkelijk eigen te maken maar het werkt niet intuietief."

2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

Oneens

Eens

"De funcionaliteit is toegespitst op onze zorg maar er zijn nog vele wensen en versimpelingen denkbaar die mondjesmaat ontwikkeld worden."

3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

Oneens

Eens

"Doordat de agenda direct is gekoppeld aan de DBC/DBBC hebben wij een sluitend proces. Het zou nog wel iets makkelijker kunnen voor de behandelaar."

4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

Oneens

Eens

"Ondersteuning in bestaande functionaliteit is prima, ontwikkeling daarintegen blijft achter."