Organisatie

Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

Zorgtype

G-GGZ,GGZ

Soort toepassing

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg gebruikt systeem mijnQuarant als EPD

    Algemene beoordeling

    2.5 (31)

    Gemiddelde beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    Alle beoordelingen

    3 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Ik vind het lastig"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "te bewerkelijk"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Psychis helpdesk functoineerd goed, allen niet altijd berijkbaar"

    2 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Overmatig klikken; agenda niet gebruiksvriendelijk; relevante gegevens die episode-onafhankelijk zijn, moeten toch telkens weer ingevoerd worden."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik kan ze wel kwijt, maar niet altijd op een logische plek. Persoonlijke aantekening kun je niet kwijt in het dossier."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Met nadruk op voldoende. Gaat niet gebruiksvriendelijk."

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Helpdesk functioneert goed. Gerichte scholing tijdens gebruik zou niet verkeerd zijn."

    2 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Ik vind het EPD totaal niet vriendelijk. het is niet overzichtelijk, tussentijds wordt niet opgeslagen, je kan niet in 2 velden tegelijkertijd werken waardoor ik steeds uit het ene veld moet om gegevens over te zetten, gegevens worden in veel gevallen niet overgenomen (na intake moet alles opnieuw worden ingevoerd). "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Er wordt ondersteuning geboden, maar zaken die niet goed lopen in het EPD worden (of kunnen) niet opgelost (worden). "

    2 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "erg veel klikken om ergens te komen, vaak traag, geregld vastlopen, kleine ergernissen als in de voortgang geen woord kunnen selecteren"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "in principe kan dat als het ingescand wordt wat niet handig is want kan dan niet meer in gewerkt worden"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "er is een vriendelijke helpdesk als het niet lukt maar met de invoer van nieuwe versies mag er meer ondersteuning zijn"

    3 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Is alleen erg traag door het langzame netwerk, en dat is vaak lastig bij het schrijven van rapportages e.d."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het werkt goed maar het is niet goed mogelijk om in twee items tegelijk te werken/ een item in te zien terwijl je in een ander aan het werken bent; terugzoeken van geschiedenis (rapportage bij bijvoorbeeld start behandeling ooit), daar heb ik nog geen makkelijke methode voor ontdekt. Maar alles went."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik maak maar zeer beperkt gebruik van het systeem. Het secretariaat doet heel veel meer."

    3 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Ik vind de indeling soms wat onoverzichtelijk, ontbreekt ook een zoekfunctie."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Er is een vast aanspreekpunt voor epd problemen"

    2 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Er is een aantal zaken die door leverancier veranderd zouden diene te wotrden maar niet gebeuren."

    4 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Erg onoverzichtelijk. Het is moeilijk tussen de bomen het bos te zien."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Wij werken met het WKS-model. Het EPD is hierop (nog) niet ingericht. "

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Werken met meer schermen kan niet (gemakkelijk). Bij afspraken teveel vakjes steeds weer invullen (plaats, organisatorische eenheid). Standaardinvulling zou te koppelen moeten zijn aan gebruiker. Te veel dialoogkadermeldingen als je niet beschikbaar bent en zo. Geen spellingscontroler, geen beveiligde emailfunctie, Kan niet chronologisch een beloop uitprinten bijvoorbeeld. Agendafuncties vergeleken met outlook zijn minder gebruiksvriendelijk."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Quarant kan niet met tabellen of figuren overweg. Groeicurves e.d. kan ik niet kwijt."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "te omslachtig, tijdrovend om alles in te voeren"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "de helpdesk en bereidheid aanpassingen te doen is heel goed"

    2 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "bij het invoeren van afspraken moet je teveel stappen nemen 9 blijven doorklikken)"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Het bijhouden van mijn agenda ervaar ik als gebruikers onvriendelijk"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Overzichtelijk behalve dat je niet vanuit de agenda de voortgang van de afgelopen periode kan inzien"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik werk ambulant zonder computer of smart telefoon, epd moet altijd achteraf"

    1 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Veel te traag!!! Er moet veel te veel geklikt worden om een actie te voltooien; het invoerne van een afspraak kost veel te veel tijd."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Adresgegevens kunnen niet door de medewerkers zelf worden ingevoerd of gewijzigd; dat is onhandig! Bovendien is er geen ruimte voor adresgegevens van beide ouders terwijl ons cliëntenbesatand uit meer dan 80% gescheiden ouders bestaat!!"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "geen codes voor veel voorkomende korte werkzaamheden die veel ergernis geven; zoals computerstoring, printerproblemen, korte overlegjes intercollegiaal, die je ieder afzonderlijk en met veel tijdrovende stappen moet invoeren. "

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Kom een dagje meedraaien in de praktijk en overtuig jezelf!"

    3 NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    NOV 2014

    Orbis Geestelijke Gezondheidszorg

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "- Het is erg veel klikken voor je de betreffende informatie gevonden hebt. - Er zijn veel te veel onderwerpen in een hoofdstuk geduwd.- Indeling is onoverzichtelijk"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Veel klikken met de muis, weinig overzichten. Wij moeten regelmatig teruglezen over afgelopen 2 weken wat momenteel erg tijdrovend is. Ik ervaar het systeem ook niet als overzichtelijk, bijv de werkafspraken zijn na de verandering wel vooruitgegaan maar neemt zoveel ruimte in op het scherm dat er geen volledig overzicht is. Controlelijsten zijn niet praktisch, missen een derde kolom voor de tensies. De voedings en vochtlijsten zijn ook niet werkbaar doordat er alleen met standaarden gewerkt kan worden. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Zie bovenstaande feedback"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Nog steeds jammer dat de verpleegkundige methodiek niet volgens de richtlijnen gerbuikt kan worden (rapporteren naar verpleegplaninterventies en niet naar het kopje)"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik ervaar er geen problemen mee. Van het aanbod niet altijd gebruik kunnen maken ivm mijn diensten/werktijden."

    3 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "vaak toch nog veel klikken, bijvoorbeeld bij plannen afspraken. Wel makkelijker switchen tussen onderdelen of onderdelen gelijktijdig openen. Agendabeheer makkelijk, zeker overzicht van nog af te handelen afspraken."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "De laatste veranderingen zijn gebruiksonvriendelijk en kost meer tijd om je werk te kunnen doen, werkt o.a. trager en kan niet inegtseld worden op de4 gebruiker zonder verlies van overzicht op he scherm."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Moeilijk te beoordelen daar de problemen die ontstaan zijn bij invoering van nieuwe versie zijn aangekaart doch hierin zie ik gene aanpassingen komen. Als ik vragen heb tav het systeem wordt ik wel adequaat geholpen."

    4 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het is niet zo overzichtelijk je moet teveel klikken om op een bepaald scherm te komen."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het is niet zo overzichtelijk je moet teveel klikken om op een bepaald scherm te komen."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "veel klikken waardoor ik last krijg van een tennis elleboog. Programma is te klein. Indien je vergroot vallen er buttons buiten het scherm. dat is niet gebruiksvriendelijk."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Secretariaat werkt niet met productie"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "In het systeem zit geen logica. Daarbij is het systeem sinds de vernieuwing heel erg langzaam. Het past zich langzaam aan waardoor er dingen goed fout kunnen lopen. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik zou het fijn vinden als een POP-UP in het EPD gemaakt kon worden. Mochten er belangrijke dingen zijn waar we als secretaresses / hulpverleners op moeten letten dat die op dat moment meteen in het oog springen."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 NOV 2014

    Orbis ggz

    NOV 2014

    Orbis ggz

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens