Organisatie

Lentis

Zorgtype

G-GGZ,GGZ

Formatie in FTE

2381

Soort toepassing

    Lentis gebruikt systeem mijnQuarant als EPD

    Algemene beoordeling

    2.5 (7)

    Gemiddelde beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    Alle beoordelingen

    3 NOV 2014

    Lentis

    NOV 2014

    Lentis

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Standaard brieven spreken van patiënt ipv cliënt, Verschillende soorten plannen (crisis, terugvalpreventie) blijven niet bovenaan staan maar worden verdrongen door de rapportage van de crisisdienst. Lastig snel heen en weer schakelen tussen onderdelen in het dossier, uren registratie (naam vinden cliënt) duurt soms erg lang. "

    3 NOV 2014

    Lentis

    NOV 2014

    Lentis

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "kan an sich wel; soms is het lastig om te bepalen waar het hoort"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik vond de versie waarin je een aantal coclpits naast elkaar kon openen handger; dankon je eendossier open laten staan als je over een ande dossier een telefoontje kreeg; dat werkte sneller dan telknes alles openen en lsuiten."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    Lentis

    NOV 2014

    Lentis

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Als je eenmaal kent is het acceptabel."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Iets zeer evidents als bv het delict kan er niet in worden verwerkt. Het programma is te generalistisch en zeker niet dynamisch en in segmenten aan te passen."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Vele zaken die ik doe kunnen niet weggeschreven of vallen weg door een code 30000."

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Elke kleine wens tot verandering duurt een eeuwigheid om te verwerken/aan te passen."

    3 NOV 2014

    Lentis

    NOV 2014

    Lentis

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Lentis

    NOV 2014

    Lentis

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Veel handelingen verrichten om van het een naar het andere te kunnen schakelen en voordat je een bestand opent. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Aantal zaken zijn lastig om na te gaan waar het terecht moet, zoals kindcheck, delictanalyse, terugvalpreventieplan"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Lentis

    NOV 2014

    Lentis

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "onoverzichtelijk, teveel mogelijkheden, te weinig signaleringen op ontbrekende documenten"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Het is omslachtig, niet gebruikersvriendelijk"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 NOV 2014

    Lentis

    NOV 2014

    Lentis

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Onoverzichtelijk, traag, vol van overbodige functionaliteit."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens