Organisatie

Laverhof

Zorgtype

VVT

Soort toepassing

    Laverhof gebruikt systeem Ons als EPD

    Algemene beoordeling

    3.5 (18)

    Gemiddelde beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    Alle beoordelingen

    3 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Alleen jammer dat het systeem regelmatig vast loopt of erg traag is wanneer er veel gebruikers tegelijkertijd mee werken."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "applicatiebeheer makkelijk bereikbaar. "

    3 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "ik zou graag extra toevoeging willen voor verlof uren sparen, dat kan ik in dit programma nergens kwijt"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het kost teveel tijd om zorgdoelen aan te maken en te wijzigen. Verder staan er knoppen op die je vooral niet moet gebruiken. Het is niet een systeem dat intuïtief is; regelmatig moet er weer een update met uitleg gegeven worden."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Als ik de vraag goed begrijp geldt dit voor een gelimiteerde groep."

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "doorlinken van doelen vanuit de domeinen kost wel veel tijd"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "reanimatie, behandelend arts mogen een andere plek hebben waar dit in 1 oogopslag te zien is. Levensgeschiedenis zou een aparte profiellijst mogen zijn"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    5 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "ik leg niets vast, ik gebruik het alleen om na te kijken wanneer een client jarig is en verstuur kaarten aan extramurale clienten. Ook kan ik de adressen van contactpersonen in nedap vinden"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Als je het zorgplan moet aanpassen moet je zoveel handelingen verrichten voordat het weer aangepast hebt."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Je moet soms vrij vaak klikken voordat je ergens bent. Bijv. bij het maken van een zorgplan, het invullen van de vier domeinen. Dit kost redelijk wat tijd."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "omdat het mogelijk is om documenten aan te hangen kun je er eigenlijk alles in kwijt."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Er zijn bij opstart voldoende scholingsmomenten aangeboden en er worden geregeld updates verstuurd via de mail met een duidelijke visuele beschrijving."

    3 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Ik zou graag een dagplanning uit willen kunnen draaien"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Blijft lastig om te weten onder welk onderdeel je het gaat beschrijven. Het gevoel dat je blijft herhalen van het zorgprobleem en actie. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Vooral het werkplan kom ik punten in tekort als het gaat om zaken tijdens de nacht"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Het blijft vechten met de tijd die het kost om zaken in te voeren. "

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Voornamelijk de wat oudere werknemer heeft moeite om al de veranderingen bij te houden. Ze zijn ook vaker de parttimer. "

    4 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "alle medewerkers van alle niveaus kunnen werken in het ECD, dan moet het wel gebruiksvriendelijk zijn!"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Ik vind wel dat er veel geklikt moet worden om sommige functies te bereiken."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    Laverhof

    JAN 2015

    Laverhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Soms veel klikken en weer terug, zeker bij bv zorgregels corrigeren"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik mis bv als de barthel wordt ingevuld de 2 scores. Alleen de laatst ingevulde score is te zien."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Applicatie beheer helpt ons of gaan te raden bij jullie. Soms lang wachten op antwoord bij dat laatste"