Organisatie

Het Dok

Zorgtype

FZ,GGZ

Soort toepassing

    Het Dok gebruikt systeem USER als EPD

    Algemene beoordeling

    3.0 (8)

    Gemiddelde beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    Alle beoordelingen

    3 NOV 2014

    Het Dok

    NOV 2014

    Het Dok

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Te veel klikken binnen het systeem, weinig ondersteuning. veel storing"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "t is fijn als er een scheiding kan zijn tussen decursus en persoonlijke aantekeningen mbt therapievoortgang. t zou fijn zijn om meldingen vanuit user te krijgen mbt vervangen BHP-en, tijden voor Rom e.d."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 NOV 2014

    Het Dok

    NOV 2014

    Het Dok

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Het Dok

    NOV 2014

    Het Dok

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    Het Dok

    NOV 2014

    Het Dok

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Er zijn heel veel icoontjes en doorklik momenten om ergens te kunnen komen. Correspondentie en standaardbrieven openen is problematisch"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    Het Dok

    NOV 2014

    Het Dok

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "grotendeels is dit zo, al zou ik graag alle typen diagnostiek direct in het EPD invoeren, zodat alles op 1 plek verzameld wordt"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "ik vind het EPD alles behalve gebruiksvriendelijk. Door de vele foutmeldingen en problemen, kies ik er vaak voor om zaken niet te registreren. Kost simpelweg teveel tijd. Ik moet niet ICT hoeven bellen om iets van een kwartier geregistreerd te krijgen. "

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    Het Dok

    NOV 2014

    Het Dok

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "wij gebruiken helaas een goedkope versie. weinig overzichten, heel veel klikken , wordt bijna dagelijks uit het systeem gegooid ( scherm wordt dan grijs!"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "het dossier is volledig maar moet telkens voor facturatie worden aangepast, als behandelaar mis ik aandacht voor praktisch werken in het dossier, overal is wat te vinden ( of niet), "

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "het is zeer tijdrovend voor mij als ik alle handelingen rond een patiënt in het systeem moet invoeren, ik verricht als hoofdbehandelaar dagelijks honderden kleine handelingen ;overleg, telefoontjes, brieven lezen, tekenen van brieven, behandelplannen. de actie zelf en de tijd die het mij kost om dit in te voeren is 1 op 1 en soms 1 op 2. dit betekend nooit een realistische invulling van mijn agenda en productie, ik ben bezig met zaken die moeten vanuit hoofdbehandelaarschap maar die geen geld gaan opleveren, mijn registratie is een onderschatting van mijn productie. hoe drukker ik het heb hoe minder tijd ik heb om te registreren."

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "mijn grootste probleem: geen planning in mijn agenda maar wel een eindeloze stroom excell lijsten van zaken als DBC verlenging, behandelplan verlenging, ROM metingen, afsluitingen. Taken lijsten met namen van de patiënt zodat ik steeds namen moet intoetsen om dossiers te openen en te bewerken. nooit een realistische caseload heb omdat de hoeveelheid administratie rond de patienten verhoudingsgewijs alsmaar groeit. voor het afsluiten van een patiënten dossier zijn er minstens 2 uur nodig, ontslag brief, romeindmeting, verzenden van een en ander, dbc afsluiting. laatste controle van het dossier. veel van deze handelingen zijn in onze organisatie opgeknipt, zodat herhaald het dossier moet worden opgezocht en geopend door verschillende medewerkers."

    3 NOV 2014

    Het Dok

    NOV 2014

    Het Dok

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    beoordeling

    NOV 2014

    beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Ik moet teveel handelingen verrichten. Soms mis ok opgeslagen tekst."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens