Organisatie

GGz Centraal

Zorgtype

G-GGZ,GGZ

Formatie in FTE

2363

Soort toepassing

    GGz Centraal gebruikt systeem USER als EPD

    Algemene beoordeling

    2.5 (18)

    Gemiddelde beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    Alle beoordelingen

    3 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Vanuit het startscherm ben je met weinig klikken in het scherm waar je wilt zijn."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Het systeem labelt automatisch erg onhandig of het dag-, avond- of nachtdienst betreft."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Twee cursusmiddagen gehad, waarbij het systeem vaak plat lag,.."

    2 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Alles kan ingevoerd worden, echter de plek vind ik soms onhandig. Bij het vorige systeem stonden de verpleegplannen boven decursus. Het verpleegplan kon tijdens het rapporteren bekeken worden. Ik vind het onhandig dat dit nu niet kan. "

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "forms werkt nog enigzins, maar je bent gedwongen om veel met de muis te werken. Er moet heel veel worden geklikt. Er wordt te weinig bruikbare informatie getoond in de software client. financiële informatie ontbreekt bijna geheel. koppeling tussen administratie en dossier ontbreekt."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "helpdesk mist kennis, kunde en inlevingsvermogen. Consultants hebben zeer beperkt kennis van wet®elgeving. Ook ontwikkelaars missen met regelmaat de boot. Ontwikkelingen worden traag gevolgd. Input van de klant wordt heel weinig mee gedaan. Calls worden inhoudelijk slecht beantwoord. Beantwoording is traag."

    5 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "het zit vol fouten, daardoor kan je vier keer per maand niet registreren."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "mijn werk bestaat ook uit korte contacten. bijvoorbeeld claimend gedrag kaderen. kan ik eigenlijk niet registreren."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Ik kan de mensen uit andere categorieën, die wel meedoen met mijn activiteit niet registreren. werk dus niet voor hen of gratis voor hen AWBZ / niet AWBZ"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "soms wel, soms weken niet."

    1 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "als gebruiker heb je geen enkele invloed op het systeem. aanpassingen zijn pas mogelijk na zeer lang onderhandelen en veel geld."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    GGz Centraal

    NOV 2014

    GGz Centraal

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    beoordeling

    NOV 2014

    beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Je moet soms omslachtig te werk gaan bijv. er wordt vergeten een prestatiecode te vullen ( met of zonder dagbesteding) dan heb je een aparte Query nodig om dit te zien alvorens je factureert.Verder is de interpretatie van de wet- en regelgeving niet altijd geheel juist ( neem als voorbeeld de interpretatie van de aan-en afwezigheid bij de telling van 365 dagen ZVW-DBC)."

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Bij bepaalde uitstaande vragen moet je soms erg lang( 2 maanden) wachten alvorens je antwoord krijgt.Cursussen o.a. hoe gebruik je WLZ/JW/WMO in User ( grote transitie) moe(s)t je voor betalen als je hierbij aanwezig wilt zijn. Vreemd!!!"

    3 NOV 2014

    beoordeling

    NOV 2014

    beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het gebruik van 2 interfaces maakt het programma al niet super gebruiksvriendelijk. Daarnaas veel verschillende schermen om dezelfde informatie in te vullen"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    beoordeling

    NOV 2014

    beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    beoordeling

    NOV 2014

    beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens