Organisatie

FPC De Kijvelanden

Zorgtype

FZ,GGZ

Formatie in FTE

368

Soort toepassing

    FPC De Kijvelanden gebruikt systeem USER als EPD

    Algemene beoordeling

    2.5 (21)

    Gemiddelde beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    Alle beoordelingen

    4 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "heel tijdrovend, door omslachtigheid, onduidelijke indeling, veel onbegrijpelijke foutmeldingen"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "bv geen plek om psychiatrisch onderzoek in te voeren"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "ingewikkeld om tijd op te slaan"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het nieuwe systeem is minder gebruiksvriendelijk omdat het meer handelingen vraagt om van het ene naar het andere een tabblad te gaan openen, bijv in de dagrapportage en ook het sluiten van bladen vraagt meer handelingen."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "ik krijg geregeld een foutmelding, bijv dat de bij een afspraak het einde hiervan na het begin moet komen, wat voor zich spreekt. Dat is dan ook zo, maar ik krijg toch die foutmelding."

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het zou prettig zijn indien grafieken in bijdrages geplaatst kunnen worden. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "grafieken mbt voortgang dien ik apart op te slaan in de correspondentiemap terwijl deze bij aparte bijdrages hoort."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Sommige dingen vergen veel stappen (aanmaken afspraken bijvoorbeeld). Ook zijn sommige zaken moeilijk (terug) te vinden. De roosters van patiënten komen niet overeen met veranderingen die doorgevoerd worden, dit levert veel strijd op."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Niet iedereen is op de hoogte waar zaken te vinden zijn. Wel kan je hiervoor uitleg vragen."

    2 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het systeem is traag, onoverzichtelijk, en om bij bepaalde bestanden te komen, moet je veel teveel handelingen doen."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "Doordat het niet functioneel werkt en ook vaak rapportages niet goed opslaat, helpt het niet."

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    2 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "het systeem is vrij langzaam en loopt geregeld vast. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Er kan veel in het epd worden opgeslagen, maar de opgeslagen informatie is niet makkelijk terug te vinden. "

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "het invoeren van afspraken kost ontzettend veel tijd. Ook voor een afspraak van 5 tot 10 min ben je veel tijd kwijt. Het is niet efficiënt"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    1 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "het EPD zou voortdurend en snel te raadplegen moeten zijn. nu duurt elke handeling veel te lang en opgevraagde info laadt extreem langzaam"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "eens, maar de handelingen zelf duren onacceptabel lang"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "hoewel bekend, worden de gemelde problemen voor alsnog niet opgelost"

    2 NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    NOV 2014

    FPC De Kijvelanden

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 NOV 2014

    beoordeling

    NOV 2014

    beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Het systeem bevat teveel icoontjes. Teveel klikken om in het betreffende scherm te komen. Ouderwetse interface waardoor het lastig is om als nieuwe gebruiker het juiste scherm te kunnen vinden. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Zijn er geen modules dan kan dit dmv een vragenlijst opgelost worden. "

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "-"

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "De ondersteuning van de leverancier laat nog wel eens te wensen over. Leggen het probleem vaak terug bij de klant. "

    3 NOV 2014

    beoordeling

    NOV 2014

    beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "persoonlijk kan ik er wel mee overweg, maar gebruikers klagen veel."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "er wordt veel gebruik gemaakt van vragenlijsten"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    "ik registreer geen productie, maar gebruikers kunnen dat wel goed."

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "kennis en inlevingsvermogen van de leverancier moeten gewoon beter."