Organisatie

Cederhof

Zorgtype

VVT

Soort toepassing

    Cederhof gebruikt systeem Ons als EPD

    Algemene beoordeling

    3.5 (3)

    Gemiddelde beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    Alle beoordelingen

    4 JAN 2015

    Cederhof

    JAN 2015

    Cederhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "individuele invulling voor aparte afdelingen niet altijd makkelijk te realiseren"

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3 JAN 2015

    Cederhof

    JAN 2015

    Cederhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 JAN 2015

    Cederhof

    JAN 2015

    Cederhof

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Voortdurende ontwikkelingen binnen het zorgveld maken ook voortdurend aanpassingen van het ECD noodzakelijk. De wens is er soms eerder dan dat het gerealiseerd is. "

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Er wordt veel aandacht besteed aan het informeren van klanten middels webcasts, updates per mail en regionale bijeenkomsten. Het systeem van tickets indienen voor vragen werkt goed, er wordt snel en adequaat op gereageerd."