Organisatie

BuRo van Roosmalen

Zorgtype

A-GGZ,GGZ

Formatie in FTE

56

Soort toepassing

    BuRo van Roosmalen gebruikt systeem CRSInternet als EPD

    Algemene beoordeling

    5.0 (7)

    Gemiddelde beoordeling

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    Alle beoordelingen

    5 NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    5 NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "zeer overzichtelijk"

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    5 NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Sommige validaties zijn onoplosbaar waardoor ik soms dossiers niet kan sluiten. "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    4 NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "Geeft wel snel validaties die het sluiten van een dossier bemoeilijken , naar mijn idee te gevoelig afgesteld. Daarbij heb ik soms het gevoel dat alles wat ingevuld dient te worden meer doel dan hulpmiddel is. Maar dat heeft wellicht niet zozeer met het systeem te maken maar met de spelregels van verzekeraars waar wij ons aan dienen te houden "

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Op zich wel , veel mails over wijzigingen ed maar in de dagelijkse praktijk mis ik soms de tijd&ruimte om alles goed vast te leggen in het systeem. "

    5 NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    5 NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    5 NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    NOV 2014

    BuRo van Roosmalen

    1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.

    Oneens

    Eens

    "CRS is gebouwd vanuit het oogpunt van de hulpverlener, waarin agenda en clientendossier aan elkaar gekoppeld zijn en gemakkelijk bereikbaar."

    2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Ik mis weinig zaken die ik niet in het EPD kan invoeren."

    3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.

    Oneens

    Eens

    4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.

    Oneens

    Eens

    "Vaak is een telefoontje of mailtje al voldoende om direct geholpen te worden. Voor het aanpassen van CRS en werking in zijn algemeenheid wordt in een maandelijks overleg met andere gebruikers gecommuniceerd en indien nodig in een volgende versie aangepast."