Organisatie
BuRo van Roosmalen
Zorgtype
A-GGZ,GGZ
Formatie in FTE
56
Soort toepassing
BuRo van Roosmalen gebruikt systeem CRSInternet als EPD
Algemene beoordeling
5.0 (7)Gemiddelde beoordeling
1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.
Oneens
Eens
2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.
Oneens
Eens
3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.
Oneens
Eens
4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.
Oneens
Eens
Alle beoordelingen
BuRo van Roosmalen
BuRo van Roosmalen
1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.
Oneens
Eens
2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.
Oneens
Eens
3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.
Oneens
Eens
4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.
Oneens
Eens
BuRo van Roosmalen
BuRo van Roosmalen
1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.
Oneens
Eens
"zeer overzichtelijk"
2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.
Oneens
Eens
3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.
Oneens
Eens
4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.
Oneens
Eens
BuRo van Roosmalen
BuRo van Roosmalen
1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.
Oneens
Eens
"Sommige validaties zijn onoplosbaar waardoor ik soms dossiers niet kan sluiten. "
2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.
Oneens
Eens
3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.
Oneens
Eens
4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.
Oneens
Eens
BuRo van Roosmalen
BuRo van Roosmalen
1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.
Oneens
Eens
"Geeft wel snel validaties die het sluiten van een dossier bemoeilijken , naar mijn idee te gevoelig afgesteld. Daarbij heb ik soms het gevoel dat alles wat ingevuld dient te worden meer doel dan hulpmiddel is. Maar dat heeft wellicht niet zozeer met het systeem te maken maar met de spelregels van verzekeraars waar wij ons aan dienen te houden "
2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.
Oneens
Eens
3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.
Oneens
Eens
4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.
Oneens
Eens
"Op zich wel , veel mails over wijzigingen ed maar in de dagelijkse praktijk mis ik soms de tijd&ruimte om alles goed vast te leggen in het systeem. "
BuRo van Roosmalen
BuRo van Roosmalen
1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.
Oneens
Eens
2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.
Oneens
Eens
3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.
Oneens
Eens
4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.
Oneens
Eens
BuRo van Roosmalen
BuRo van Roosmalen
1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.
Oneens
Eens
2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.
Oneens
Eens
3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.
Oneens
Eens
4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.
Oneens
Eens
BuRo van Roosmalen
BuRo van Roosmalen
1. De applicatie is gebruiksvriendelijk.
Oneens
Eens
"CRS is gebouwd vanuit het oogpunt van de hulpverlener, waarin agenda en clientendossier aan elkaar gekoppeld zijn en gemakkelijk bereikbaar."
2. Alle zaken, waarvan ik vind dat die in het zorginhoudelijk dossier thuishoren, zijn aanwezig in de applicatie.
Oneens
Eens
"Ik mis weinig zaken die ik niet in het EPD kan invoeren."
3. De applicatie ondersteunt mij voldoende bij het vastleggen van mijn productie.
Oneens
Eens
4. Ik word voldoende door de organisatie en/of de leverancier ondersteund bij het gebruik van de applicatie.
Oneens
Eens
"Vaak is een telefoontje of mailtje al voldoende om direct geholpen te worden. Voor het aanpassen van CRS en werking in zijn algemeenheid wordt in een maandelijks overleg met andere gebruikers gecommuniceerd en indien nodig in een volgende versie aangepast."